BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 29, 2010

kali nie aku btol2!!

hai sume..ape cte ari nie???
sihat x??aku?? hurmm..sakit kepala cket jer..tp da 3ari sakit..
harap2 korg sume shat la k..
waahhh...cm tulis surat tak rasmi jer hahaha :D

ari nie aku xthu la knp kn tbe2 je ase tringat kt seseorg 2...
siyesly aku bnci sangat kt ye..
aku x kesah ye bnci aku atau x..tp aku tersangat bnci ye..
smpaikn nme ye, nme GFs ye, kwan2 ye, negeri asal ye, tmpt tggal ye dan
org yg ade nme cm ye pon aku xske..
cntoh: ahmad abu bin abi
org yg ade nme ahmad 2 mmg aku reject la..

aku thu aku xberhak nk bnci ye mcm 2 skali tp ye sgt kejam wat aku cm nie..
smp ble2 aku xkn lupa..
smpai mati pon blm tntu aku dpt maapkn ye..
disebabkn ye idop aku hncur..
disebabkn ye ade org kianat aku..
disebabkn ye org xske aku..

kpd org 2 (blm tntu ye bca nie) : tlg la hargai ape yg u ade and
tlg la jgn wat org len mcm u wat kt i..sbb kesannyer terlalu dalam..
cbe u bygkn klu org wat akak @ adek u cm 2..

i xske org penang tp yanx org penang..cne nie huhuhu
xpe yanx org penang + kelantan huhuhu
i miss mr a.H

0 comments: